تحقیق روندهای برجسته اینترنتی یادگیری الکترونیک
دسته بندی | پژوهش |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 26 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |


روندهای برجسته اینترنتی
- بازارهای بین المللی جهت هدایت رشد شبکه یا وب:
1- مقدمه و بازخورد (یا پیش زمینه):
2) معماری یا ساختاربندی پیشنهاد شده:
1-2) toolkit هستی شناسی:
2-2): (Meta-Data) Toolkit
(3-2) Toolkit سوالات و آزمونها:
4-2) Toolkit صلاحیت ها یا شایستگیها:
5-2) Toolkit نمودار کاربر:
بحث و بررسی و نتیجه گیری ها :
===========
«روندهای برجسته اینترنتی »
چندین روند اینترنتی بیانگر این میباشند که محیط برای «یادگیری یا فراگیری الکترونیکی» مستعد می باشد. از میان این روندها (که در رسم های زیر انعکاس یافتهاند)، می توان از استفاده رو به افزایش کامپیوتر (هم در خانه و هم در اداره) جهت دسترسی به اینترنت، نام برد. هم سطوح آموزش و هم سطوح اینترنتی نسبتاً بصورت متنوعی میباشند این خود بیانگر این مسئله می باشد که دامنه وسیعی از قوه دینامیک و نیازهای «یادگیری»، نقشی را در «فراگیری الکترونیکی» ایفا می کنند و یا اینکه می توانستند ایفا کنند.
...
معماری یا ساختاربندی پیشنهاد شده:
معماری یک «رابط کامپیوتری دانش آموز» را در بر دارد که دسترسی به قابلیت عملکرد دانش آموز را سهولت می بخشد. این «رابط دانش آموزی» [یا Learner Interface] از تمامی آن ویژگیهایی پشتبانی می کند که در جدییدترین تکنولوژی های موجود یعنی در ابزارهای «آموزش الکترونیکی»، «انتشار یا چاپ الکترونیکی»، و «دانش الکترونیکی»، موجود می باشند. علاوه بر این، آن در دسترسی به سرویس دهیهای PL سهولت ایجاد می کند، به عبارتی دیگر، فرد کاربر را قادر می سازد که خودش را تعیین صحت و یا تأیید کند و متعاقباً نمودار یا Profile خودش را تعریف ،مرور و تعدیل یا تنظیم نماید، تا اینکه محیط PL با لازمهها، ترجیحات، علاقهها، و اهداف کاربر، سازگار شود.
...
بحث و بررسی و نتیجهگیری ها :
ظهور انجمن دانش و اقتصاد «تحت اساس دانش» ، یک دوره یا عصر جدیدی را برای آموزش و تحصیل مشخص و برجسته می سازد. در این چارچوب، دانش و مهارتهای شهروندان هم برای استحکام اقتصادی و انسجام اجتماعی جامعه و م برای کیفیت زندگی شهروندی، بطرز فزایندهای مهم می باشند. تغییر شکل های ساختاری و عملی جامعه، تقاضا برای اصلاحات عمده ای در آموزش و تحصیل را تبقی م بخشد، به طوری که هدف بر کاهش خطرات مربوط به شکاف های دانش (یا علمی) و محدودیت اجتماعی استوار می گردد. بدین ترتیب، یک بحث جالب اجتماعی و علمی در خصوص تغییرات الگو، به روشی ادامه می یابد که آموزش و نیز تعریف اهداف ملموس و آینده سیستم های آموزشی، برنامهریزی، سازماندهی و ارائه می شوند. ...
...