مقاله افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان :: دانلود پروژ,مقالات,نمونه سوال,گزارش کار,پایان نامه جدید

دانلود پروژ,مقالات,نمونه سوال,گزارش کار,پایان نامه جدید

فایلهای آموزشی,گزارش کار.آزمون ارشد.پرسشنامه.نمونه سوالات

دانلود پروژ,مقالات,نمونه سوال,گزارش کار,پایان نامه جدید

فایلهای آموزشی,گزارش کار.آزمون ارشد.پرسشنامه.نمونه سوالات

فایلهای آموزشی,گزارش کار.آزمون ارشد.پرسشنامه.اقتصاد.کارشناسی ارشد.نمونه سوالات استخدامی,علوم انسانی.علوم پایه.علوم پزشکی.عمومی.مدیریت.مهندسی.مهندسی عمران.نرم افزار.کارآفرینش.کارآموزی.کتاب

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

مقاله افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ب.ظ


مقاله افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 35 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
مقاله افزایش سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان

فروشنده فایل

کد کاربری 25341
کاربر

قسمتهایی ا زمتن:

ـ مقدمه :

یکی از برنامه های راهنمایی و مشاوره در مدرسه، هدایت تحصیلی است. هدایت تحصیلی یک جریان منظم است، که هدف خاصی را دنبال می کند و ابتدا و انتهای مشخصی ندارد. از طریق هدایت تحصیلی به فرد کمک می شود تا خود را بشناسد، با خصوصیات رشته های مختلف و نیازهای جامعه آشنا گردد، رشته مناسبی را انتخاب کند و بطور موفقیت آمیزی در آن رشته تحصیل کند. هدایت تحصیلی از دوره ابتدایی می تواند پی ریزی گردد، در دوره راهنمایی و دبیرستان استعدادهای دانش آموز کشف و رشته های مختلف تحصیلی شناخته شود تا در نهایت دانش آموز، رشته متناسب با علاقه و استعداد خود را انتخاب کند. راهنمایی شغلی هم هر چند از دوره ابتدایی پی ریزی می گردد، اما رسماً در پی هدایت تحصیلی ادامه پیدا می کند.

...

ـ نتیجه گیری و تفسیر یافته ها :

با تحلیل همبستگی داده ها، تمام فرضیه ها مورد تأیید قرار می گرفت، یعنی پیشرفت تحصیلی به عنوان متغیر وابسته با نمرات دوره راهنمایی، نمرات سال اول دبیرستان، امتیاز نمرات، امتیاز مشاوره ای، تعداد اولویت، ردیف اولویت انتخابی، معدل رشته رابطه مثبت و معنی دار دارد. اما در تحلیل رگرسیون چند متغیره رابطه چند متغیر با پیشرفت تحصیلی معنی دارد نشد. این متغیرها عبارتند از: امتیاز نمرات، معدل نمرات راهنمایی، و رشته تحصیلی. قوی ترین متغیر مستقل در پیش بینی و تبیین پیشرفت تحصیلی، معدل رشته است و ضعیف ترین متغیر، جنسیت می باشد. تحلیل واریانس هم نشان داد که بین دانش آموزان رشته های مختلف از لحاظ پیشرفت تحصیلی تفاوت وجود دارد. در این بین دانش آموزان ریاضی و فیزیک  از دانش آموزان سه رشته کار و دانش، فنی و حرفه ای و علوم انسانی برتر هستند. اما بین رشته های علوم انسانی، علوم تجربی، و فنی و حرفه ای اختلاف معنی داری وجود ندارد. ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۶
علیرضا نعمتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی